Regulamin Sklepu
DEFINICJE
Konto
prowadzony przez Dina Hitex Spółka z o.o. 43-300 Bielsko Biała ul Boruty Spiechowicza
27 NIP 937-248-43-58 zbiór zasobów, w którym gromadzone są dane Użytkownika
niezbędne do przeprowadzania transakcji handlowych.
Klient
osoba fizyczna, posiadającą pełną zdolność prawną do czynności prawnych, a w przypadkach
przewidzianych przepisami prawa ograniczoną zdolność do czynności prawnych, zamieszkałą
na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną nie
posiadającą osobowości prawnej.
Konsument
Klient będący osobą fizyczną, który dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej
bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedający
Dina Hitex Spółka z o.o. 43-300 Bielsko Biała ul Boruty Spiechowicza 27 NIP 937-248-43-
58 KRS 0000254107 Kapitał zakładowy 1 000 000,00zł
Towar
rzecz, usługa lub prawo będące przedmiotem Oferty
Oferta
propozycja zawarcia umowy sprzedaży towaru na warunkach określonych przez
Sprzedającego, w szczególności zawierających cenę i opis oferowanego towaru, przy
wykorzystaniu i za pomocą funkcjonalności dostępnych w sklepie internetowym pod adresem
www.dina-hitex.pl
Transakcje
procedury zawierania i wykonywania umów sprzedaży towarów pomiędzy Użytkownikami
Sklep Internetowy
sklep internetowy , dostępny pod adresem www.dina-hitex.pl, prowadzony jest przez
Sprzedawcę.
Cena
wartość towaru wskazana na stronie internetowej sklepu internetowego w złotych polskich
wraz z obowiązującym podatkiem od towarów i usług.
Koszty przesyłki
opłaty za dostawę towaru do miejsca wskazanego w zamówieniu ponoszone przez Klienta
Informacje ogólne
- Sprzedawca prowadzi poprzez sklep internetowy sprzedaż detaliczną towarów
wolnych od wad za pośrednictwem sieci internetowej z dostawą na terytorium Polski.
- Klient może składać Zamówienie wyłącznie przez stronę www.dina-hitex.pl Klient
może porozumiewać się ze sklepem internetowym listownie adres: Dina Hitex Sp.z
o.o. 43-300 Bielsko Biała ul. Boruty Spiechowicza 27 lub drogą elektroniczną:
dinahitex@gmail.com albo telefonicznie nr. 33 400 02 91 lub 533 168 494
- Informacje o towarze podane na stronie internetowej sklepu internetowego, w tym
jego opis oraz cena, nie stanowią oferty Sprzedawcy, a zaproszenie do zawarcia
transakcji
- Informacja o cenie podawana na stronie internetowej sklepu internetowego ma
charakter wiążący dla stron od momentu otrzymania przez Klienta wiadomości
potwierdzającej e-mailem.
- Warunkiem korzystania przez Klienta ze strony internetowej sklepu internetowego
oraz składania zamówień jest:
- posiadanie aktywnego adresu e-mali umożliwiającego otrzymywanie wiadomości
elektronicznych od Sprzedawcy,
- podanie Sprzedawcy danych niezbędnych do złożenia i wykonania zamówienia,
- dostęp do sieci internet,
- Zasady przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę podawanych przez
- Klienta w związku z korzystaniem ze strony internetowej sklepu internetowego
dostępne są pod adresem: www.dina-hitex.pl
Składanie zamówienia i zawieranie umowy
- Podstawą złożenia zamówienia jest rejestracja Klienta na stronie sklepu Dina Hitex.
- Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi potwierdzenie dostarczenia mu przez
Sprzedawcę informacji o szczegółach transakcji Sprzedawcy oraz o łącznej cenie
brutto za świadczenie Sprzedawcy wraz z podatkami, opłatach za transport, oraz
innych kosztach.
- Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać przez całą dobę we wszystkie
dni roku kalendarzowego. Złożenie Zamówienia przez Klienta nie oznacza zawarcia
Umowy sprzedaży.
- Zamówienie stanowi dla Sprzedawcy jedynie ofertę zakupu Towaru przez Klienta.
Dostawa towaru
- Sprzedawca dostarcza zamówione Towary przesyłką kurierską. Koszty przesyłki
określone są na stronie https://www.dina-hitex.pl
- Zamówione Towary mogą zostać dostarczone przez Sprzedawcę jedynie pod
wskazany przez Klienta adres w złożonym Zamówieniu.
- Termin dostawy zamówionego Towaru może wynosić do siedmiu dni roboczych od
dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia Zamówienia.
Sposoby zapłaty
Cena za Towary oraz koszty dostarczenia Towaru winny być zapłacone przez Klienta jedynie
w następujący sposób:
- za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności online
przelewem (tradycyjnym) na rachunek bankowy Sprzedawcy Bank ING 89 1050
1070 1000 0090 8200 5787
- gotówką na rachunek bankowy Sprzedawcy Bank ING 89 1050 1070 1000 0090 8200
5787
- za pobraniem, przy odbiorze Towaru
Reklamacja
- W przypadku ujawnienia się braku zgodności towaru z umową zawieraną ze
Sprzedawcą Konsument może skorzystać z gwarancji producenta lub w przypadku,
gdy towar jest niezgodny z umową Klient może skorzystać z uprawnień wynikających
z przepisów Rozdziału 5a ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów.
- W przypadku skorzystania z uprawnień z gwarancji reklamację kierować Dina Hitex
Sp.z o.o. 43-300 Bielsko Biała ul. Boruty Spiechowicza 27.
- Reklamacja winna być złożona na piśmie lub drogą elektroniczną na adres:
dinahitex@gmail.com i określać dane Klienta, jego adres, numer Zamówienia oraz
opis stwierdzonej niezgodności Towaru z umową.
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni licząc od dnia jej otrzymania,
udzielając odpowiedzi na piśmie lub drogą elektroniczną. Brak odpowiedzi na
reklamację w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, uważa się, że uznanie
reklamacji.
- Przy odbiorze przesyłki zawierającej Towar w momencie odbioru klient powinien
zwrócić uwagę na stan odbieranej przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia
mechanicznego zawartości przesyłki, należy spisać protokół w obecności kuriera
firmy spedycyjnej i przesłać protokół drogą mailową lub listowną do Sprzedawcy.
Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (t.j. Dz.U.2020, poz
287 z późn. zm. zwanej dalej „Ustawą”), Konsumentem/Klientem przysługuje prawo
odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia,
w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik
i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
- Konsument/Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy pisemne
oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu,
którego wzór stanowi załącznik nr 1
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi/Klientowi w
przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy. Prawo to nie przysługuje m.in. w
odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia (Towarem) jest rzecz
dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie
można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Towaru, w szczególności dotyczy to
wyrobów opatrunkowych, artykułów sterylnych, higienicznych i kosmetycznych.
- W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą.
- Konsument/Klient powinien zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później
jednak niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Zwracany Towar powinien
zostać opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń w czasie transportu
Sprzedawcy. Koszt opakowania Towaru oraz koszty bezpośrednie zwrotu Towaru
ponosi Konsument/Klient.
- Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz
dokumentami na adres: Dina Hitex Sp.z o.o. 43-300 Bielsko Biała ul. Boruty
Spiechowicza 27 na koszt Kupującego.
- Konsument/Klient za zgodą Sprzedawcy może w terminie 14 dni od dnia otrzymania
Towaru dokonać jego wymiany na inny Towar. Wymieniany Towar musi posiadać
oryginalne i niezniszczone opakowanie producenta, posiadać kompletne wyposażenie
i akcesoria, nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku wymiany Towaru
zapłacona za Towar Cena zostanie zaliczona na poczet Ceny nowo zamówionego
Towaru, a ewentualna różnica zostanie zwrócona przez Sprzedawcę
Konsumentowi/Klientowi.
Odpowiedzialność Sprzedawcy
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność przewidzianą przez prawo za brak zgodności
Towaru z umową zawieraną z Klientem.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia
techniczne występujące w sieci internetowej oraz sprzęcie komputerowym
Konsumenta/Klienta.
- Sprzedawca zastrzega sobie ponadto możliwość zawieszenia lub zakończenia
świadczenia usług w Sklepie Internetowym z uwagi na konieczność konserwacji,
przeglądu.
Spory pomiędzy Stronami
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Odbiorcą
określaja zbiór przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
Dane osobowe i prywatność
- Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe podane przez Konsumenta/Klienta między
innymi w celu:
- rejestracji konta w Sklepie Internetowym,
- zawierania z Konsumentem/Klientem transakcji handlowych,
- przyjmowania i rozpatrywania reklamacji,
- bezpośredniego prowadzenia korespondencji
- Klient ma prawo do:
- uzyskania informacji na temat przetwarzania jego danych osobowych,
- uzyskania dostępu oraz sprostowania nieprawidłowych lub uzupełnienia
niekompletnych danych osobowych
- żądania ograniczenia przetwarzania danych
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w ramach
prawnie uzasadnionego,
- żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach
przewidzianych prawem,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Koszty przesyłki
- Koszt przesyłki przy płatności dokonywanej przelewem ponosi Klient w wysokości
16,50zł brutto. Przy zamówieniu o wartości brutto powyżej kwoty 300 zł koszty
przesyłki ponosi Sprzedawca. Koszt przesyłki przy płatności dokonywanej przy
odbiorze Towaru ponosi Odbiorca w wysokości 22 zł brutto , przy Zamówieniu o
wartości brutto powyżej kwoty 300 zł koszty przesyłki ponosi Odbiorca w wysokości
6 zł.